معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان:

انتظارات ما از آموزش‌های غیرحضوری نمی‌تواند همپا و هم‌سوی آموزش حضوری باشد

بهارستان یک (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، عنوان کرد انتظارات از آموزش‌های غیرحضوری باید واقع‌بینانه باشد و نمی‌تواند همپا و هم‌سوی آموزش حضوری باشد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
انتظارات ما از آموزش‌های غیرحضوری نمی‌تواند همپا و هم‌سوی آموزش حضوری باشد

مراسم تقدیر از برترین‌های استانی، کشوری و منطقه‌ای کارشناسی تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ناحیه یک بهارستان با حضور مصطفی کلانتری مدیر، ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه، فاطمه آقاپور و علیرضا علی‌مددی کارشناسان تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد.

در این مراسم ماشالله درختی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن عرض تبریک حلول ماه رمضان و ابراز خرسندی از درخشش همکاران و سرگروهان سرآمد متوسطه در مسابقات منطقه‌ای، استانی و کشوری اظهار کرد: با وجود بی‌مهری‌هایی که در طی این مدت به آموزش و پرورش و به نیروهای خدوم و زحمت‌کش آموزش و پرورش شد و به نوعی رسانه‌ها و برخی افرادی که قصد داشتند تا ارزش و اهمیت کار آموزش و پرورش را کم و پایین، جلوه دهند، تعطیلی مدارس به پایان رسید و مدارس بازگشایی شدند.

وی بر تعطیل نبودن آموزش‌ها تاکید کرد و گفت: تحت هیچ عنوانی در طی دو سال گذشته، آموزش‌ها در ناحیه یک بهارستان تعطیل نبود؛ بلکه از شکل حضوری به شکل غیرحضوری تغییر رویه داشتند که برنامه‌ریزی و حرکت سرگروه‌های درسی موجب شد تا همکاران در سطح منطقه، استان و کشور بدرخشند.

درختی در ادامه به موفقیت‌های اخیر متوسطه در دو سال کرونایی اشاره کرد و افزود: در طی دو سال گذشته در بحث تولید محتوای الکترونیکی و انتشار آن در فضای مجازی، به ویژه فضای اختصاصی شاد و شبکه آموزش دانش‌آموزی، همکاران بهارستانی موفق شدند تا بدون نیاز به محتوایی که ممکن بود ارزش و کیفیت مناسبی نداشته باشد، کلاس‌های درس مجازی را با همین محتواها پیش ببرند.

وی تاکید کرد: انتظارات ما از آموزش‌های غیرحضوری نمی‌تواند همپا و هم‌سوی آموزش حضوری باشد و زحماتی که همکاران ما در گروه‌های آموزشی درسی در سطح منطقه متحمل شدند، محتواهای تولید شده پس از ویراستاری و تدوین، جمع‌بندی شد و در مدرسه مجازی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نمایان شد.

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان به آموزش‌ها در مدرسه تلویزیونی ایران اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سه تن از اساتید و همکارهای برجسته‌ منطقه بهارستان، علیرضا علی‌مددی دبیر زبان، فاطمه عبدلی دبیر زیست شناسی و عباس شاه منصوری دبیر الهیات و زبان عربی در مدرسه تلویزیونی ایران به تدریس دروس می‌پرداختند و این موضوع موجب افتخار منطقه است.

درختی، به افتخارات دیگر منطقه مانند درخشش در جشنواره الگوهای برتر تدریس و ... اشاره کرد و ضمن تقدیر و سپاس از یکایک همکاران زحمت‌کش منطقه، گفت: ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای همکاران گرامی، امید است تا این افتخارات در دوره آموزش‌های حضوری هم تداوم داشته باشد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار