فرماندار بهارستان:

انتخاب روز جهانی قدس، سرآغاز حرکت به سوی آزادی قدس

بهارستان یک(پانا)- فرماندار شهرستان بهارستان در سخنان خود به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس به انتخاب درست این روز مهم اشاره کرد و آن را سرآغاز حرکت به سوی آزادی قدس دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۴۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب روز جهانی قدس، سرآغاز حرکت به سوی آزادی قدس

راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس با حضور عبداله نوحی فرماندار، مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، سایر مسئولان شهرستانی و مردم ولایت‌مدار بخش گلستان برگزار شد.

در ابتدا نوحی فرماندار شهرستان بهارستان و سخنران این راهپیمایی عظیم، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم پرشور و ولایت‌مدار شهرستان بهارستان، اظهار کرد: ۷۰ سال از توطئه استعماری در اشغال فلسطین و آوارگی ملت مظلوم فلسطین می‌گذرد و تیزبینی و آینده‌نگری حضرت امام (ره) در تعیین آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، سرآغاز حرکت جدیدی در روح و جان مسمانان آزادی‌خواه جهان و در حرکت به سوی آزادی قدس از چنگ دشمن است.

فرماندار شهرستان بهارستان در ادامه افزود: امروز این رژیم ظالم با دو برابر شدن سد عظیم فرزندان جبهه مقاومت مواجه شده است و مقام معظم رهبری به صراحت اعلام می‌کنند که این رژیم ۲۵سال آینده را نخواهد دید و امروز این رژیم با شرایط سختی درحال متلاشی شدن و نابودی است.

در پایان نوحی در سخنان خود به فسادستیزی، عدالت‌طلبی، تولیدملی و ... اشاره کرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی را گرامی دانست.

همچنین این مراسم با اجرای گروه سرود انتظار از سوی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار