رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر:

اخلاق نیکو برترین ویژگی برای همگان است

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر گفت برترین ویژگی برای همگان اخلاق نیکو است و درکلیات دین اسلام و سخنان پیامبر اسلام بر اخلاق نیکو و در کنار آن احترام به پدر و مادر و خانواده سفارش شده است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اخلاق نیکو برترین ویژگی برای همگان است

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم که در سالن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) برنامه تجلیل از حافظان قرآن را یک اتفاق خوب در شهرستان اسلامشهر با هماهنگی دستگاه‌های مجری در زمینه برنامه‌های قرآنی برشمرد.

وی بیان کرد: معاونت قرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر رسالت ترویج مفاهیم قرآنی در میان جوانان و نوجوانان و در مجموع همه افشار جامعه را برعهده دارد.

کشاورزیان تصریح کرد: با گذشت نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن (ع)، آغازی بر گرامیداشت شب‌های قدر را در آینده داریم و به برکت ماه بهار قرآن، شب‌های قدر برای ما سرنوشت‌سازاست و بیایید در حق هم دعا کنیم.

در ادامه حجت الاسلام محمد سلیمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: بهترین خوبی برای همگان اخلاق نیکو است و در کلیات دین اسلام و سخنان پیامبر اسلام بر اخلاق نیکو و در کنار آن احترام به پدر و مادر و خانواده سفارش شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار