78 مدرسه شهر کرمان در یک روز ارزیابی شد

کرمان(پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بازدید 26 تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس در مدارس شهر کرمان گفت روند آموزش حضوری در 78 مدرسه تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در یک روز ارزیابی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
78 مدرسه شهر کرمان در یک روز ارزیابی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد فیروزی در حاشیه بازدید از روند فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس شهر کرمان با اشاره به تشکیل تیم های ارزیابی در سطح اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان از بازدید از بیش از 5 هزار و 200 مدرسه از 14 فروردین ماه تاکنون خبر داد.

وی با اشاره به استقبال 92 درصدی دانش آموزان از آموزش حضوری در مدارس استان کرمان از تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، مردم، رسانه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

فیروزی عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان دانست و از تشکیل کارگروه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش استان در راستای تحقق این مهم خبر داد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بازدید 26 تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس در مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: این تیم های نظارتی روز دوشنبه 29 فروردین ماه جاری از مدارس تحت پوشش ناحیه دو کرمان بازدید خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار