مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی در بازدید از هنرستان سید‌جمال‌الدین :

زمینه اشتغالزایی برای دانش‌آموزان باید فراهم شود

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی تاکید کرد زمینه اشتغالزایی برای دانش‌آموزان هنرستانی باید فراهم شود.

کد مطلب: ۱۲۶۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
زمینه اشتغالزایی برای دانش‌آموزان باید فراهم شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی به همراه شورای معاونین آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش بجنورد از هنرستان و خوابگاه شبانه‌روزی سید‌جمال‌الدین اسدآبادی بازدید کردند.

در این بازدید میدانی ابوالقاسم اکبری مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین عنوان کرد: با توجه به ظرفیت هنرستان فنی سید‌جمال و دیگر هنرستان‌های استان، برنامه‌ها و توسعه رشته‌های پرکاربرد و افزایش توسعه متوازن شاخه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در دستور کار قرار گیرد تا زمینه اشتغالزایی دانش‌آموزان در جامعه فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم شاداب‌سازی محیط مدارس و ایجاد نشاط در بین دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان مراکز شبانه‌روزی باید با توجه به برنامه‌های سند تحول بنیادین و ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین یادگیری حداقل یک مهارت را در برنامه خود قرار دهند.

اکبری با تاکید بر لزوم تجهیز هنرستان‌ها و ترغیب دانش‌آموزان برای انتخاب رشته‌های فنی و مهارتی گفت: شکوفایی خلاقیت در دانش‌آموزان از اهداف رشته‌های مهارتی است.

در این بازدید که شورای معاونین آموزش و پرورش استان اداره کل و مدیر و معاون متوسطه و کاشناسان فنی و حرفه‌ای شهرستان نیز حضور داشتند، مدیرکل ضمن حضور در نماز جماعت دانش‌آموزان هنرستان در یک نشست صمیمی با دانش‌آموزان به دیدار و گفتگو پرداخت و از نزدیک با مشکلات و پیشنهادات دانش‌آموزان مطلع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار