سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر:

تعامل سازنده با خیرین مدرسه‌ساز اولویت مهم جهت ساخت فضاهای آموزشی است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گفت با توجه به کمبود فضای آموزشی یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش اسلامشهر، تعامل سازنده با خیرین جهت ساخت فضاهای آموزشی است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تعامل سازنده با خیرین مدرسه‌ساز اولویت مهم جهت ساخت فضاهای آموزشی است

مجید پیروزان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران در جلسه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر، با خیرین مدرسه‌ساز منطقه که در دفتر مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در راستای ساخت مدرسه و ایجاد فضای آموزشی برای دانش‌آموزان مستعد اسلامشهر نیاز به شناسایی افراد خیر و معرفی به مجمع خیرین هستیم.

وی بیان کرد: با داشتن اطلاعات کافی از فضاهای مورد نیاز جهت ساخت مدرسه و ایجاد نمون برگ‌ها می‌توانیم در زمان معین جهت ساخت مدرسه از آنها استفاده کنیم.

در ادامه اکبر قنبری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: دانش آموزان اسلامشهر سرمایه‌های ما هستند و باید با تلاش و کوشش استعداد این سرمایه‌ها را کشف و باعث پیشرفت دانش‌آموزان شویم.

وی گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش اسلامشهر، تعامل سازنده با خیرین جهت ساخت فضاهای آموزشی است و در کنار خیرین مدرسه‌ساز می‌توانیم از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی شهرستان نیز، در راستای زیباسازی و به‌سازی مدارس استفاده کنیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار