روایتی زیبا از موفقیت یک دانش‌آموز در سایه انس با قرآن و هنر 

پانا(قم)- انس با قرآن و پرداختن به هنر زیبای نقاشی، عوامل پایداری است که دریای متلاطم وجود دانش‌آموز قمی را به ساحل امن و آرامش رسانده است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
روایتی زیبا از موفقیت یک دانش‌آموز در سایه انس با قرآن و هنر 

آرامش و اطمینان حالتی است که در پناه دست یابی به آن می توان مدارج عالی زندگی را با موفقیت طی کرد و هر چه این آرامش، مطمئن تر باشد، موفقیت ها نیز پایدار تر خواهد بود.

همزمان با ماه میهمانی خدا و بهار قرآن به سراغ «ستایش ظهرابی» دانش آموز کلاس نهم مدرسه شهید سید مهدی برقعی یک ناحیه ۳ و رئیس یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی دختران استان قم و نیز از هنرمندان فعال استان قم در زمینه نقاشی رفتیم تا در زمینه رمز و راز موفقیت های او، بیشتر بدانیم.

فعالیت در زمینه نقاشی را از چه زمانی آغاز کردید؟
هنر نقاشی را من از ۶سالگی شروع کردم و الان نزدیک به ۱۰ هست کن در این حرفه مشغول هستم. اوایل به صورت جدی نقاشی نمی‌کردم اما با گذشت زمان تصمیم گرفتم که به صورت حرفه‌ای این هنر را ادامه بدهم و الان آموزش نقاشی هم دارم.

اساتید شما چه کسانی هستند؟
از همان سال‌های نخست فعالیت من در نقاشی تا سال گذشته، خانم نبی گل بودند. اوایل سال ۱۴۰۰ برای طراحی اسکیس خدمت استاد احسانی لشکری رسیدم و از ایشان بهره بردم.

در چه زمینه هایی نقاشی می‌کشید؟
کار نقاشی را من در زمینه طراحی، مداد رنگی، اسکیس و سیاه قلم انجام می‌دهم و در حال حاضر در کنار سفارشات شخصی که می‌گیرم، در مجموعه آفرینش‌های هنری بسیج استان قم نیز مشغول هستم.

تا‌کنون چه مقام هایی را کسب کرده‌اید؟
کسب رتبه اول کار با پاستل و طراحی در سی و هشتمین و سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا، کسب مقام در جشنواره خوارزمی در زمینه کارآفرینی و کسب مقام‌هایی در سازمان‌های دیگر همچون سازمان بسیج از جمله افتخارات من بوده است.

سبک های نقاشی شما چیست؟
سبکی که در آن نقاشی میکشم، سبک هایپر رئال هست که به صورت واقع نمایی با الهام از هنر عکاسی است؛ در سبک سیاه قلم پرتره هم، چهره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را کشیده ام و اکنون نیز در حال تکمیل نقاشی چهره سردار حاجی زاده هستم.

و چه کسانی حامی شما در این رشته بودند؟

اول از همه پدر و مادرم بسیار مرا در این هنر تشویق و حمایت کرده اند و سپس استاد عزیزم و سایر معلمان مدرسه ام که از همینجا قدردان زحمات همه آنها هستم.

چه عواملی به پیشرفت شما کمک کرده است؟
تلاوت و انس با قرآن کریم و توسل به شهدا در مسیر زندگی ام خیلی کمکم کرده و همیشه باعث پیشرفت و آرامش روحی ام شده است.

دانش آموز خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار