گرامیداشت روز ملی خلیج فارس رسالت همگانی است

بوشهر(پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که نماد تاریخ، فرهنگ، مقاومت، شهادت‌طلبی و، پیشینه مردم ساحل‌نشین است رسالتی همگانی به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت روز ملی خلیج فارس رسالت همگانی است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سید عباس موسوی نژاد در نشست جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی خلیج فارس با تاکید بر اهمیت و جایگاه خلیج فارس در جهان افزود: خلیج فارس نماد مقاومت و ایستادگی است و مردم نشان داده اند که برای جاودان ماندن این نام مهم و تاریخی تا آخرین قطره خون خود ایستاده اند.

وی یادآور شد: وجود مرز مشترک خلیج فارس با هفت کشور در جنوب و جنوب غرب، نشان از آن دارد که این آبراه بین المللی یکی از مهمترین مراکز تبادل تمدن های گوناگون بوده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اظهار کرد: برگزاری همایش ملی خلیج فارس در شرایطی که تحرکات موزیانه و طمع ورزانه برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، در سالهای اخیر، برای تحریف و بهره گیری جعلی و بی پایه در این منطقه مهم برای مصادره نام خلیج فارس، می تواند علاوه بر معرفی منطقه و هویت اصلی خلیج فارس به جهانیان، بازتاب پیوندهای اجتماعی و تاریخی دریا، ساحل و فرهنگ مردم این مرز و بوم را مستحکم تر نماید.

موسوی نژاد از تمامی دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، سازمان های مردم نهاد، نخبگان و دانشگاهیان خواست در برگزاری این همایش به دانشگاه خلیج فارس مساعدت و یاری برسانند و نقشی ارزنده و بیاد ماندنی از خود به جای بگدارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار