بستری ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

اردبیل (پانا) – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد در شبانه‌روز گذشته ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۱ مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت شده است.

وی افزود: بر این اساس بیماران بستری در مراکز درمانی به ۶۷ نفر رسید و در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ بیمار کرونایی نیز با وضعیت مناسب از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در این مدت متاسفانه ۱ مورد فوتی ثبت شده بود و ۲۰ بیمار نیز با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

محمدیان به تزریق ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۹۹۷ دُز واکسن کرونا تا به امروز اشاره کرد و گفت: از این میزان، ۹۶۲ هزار و ۵۹۵ دُز مربوط به مرحله اول و ۸۴۷ هزار و ۲۴۰ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۸۸ هزار و ۱۸۰ دُز مربوط به مرحله سوم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار