شمار فوتی کرونایی ۲۴ ساعت گذشته خراسان‌شمالی صفر شد

بجنورد (پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی اعلام کرد در شبانه‌روز گذشته هیچ موردی از فوت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این استان ثبت نشده است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شمار فوتی کرونایی ۲۴ ساعت گذشته خراسان‌شمالی صفر شد

سید جواد پورنقی عنوان کرد: با بستری ۵۴ مبتلای جدید در شبانه روز گذشته، هم اینک ۱۸۹ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

وی با درخواست از شهروندان بر رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی، یادآور شد: همچنان به شهروندان توصیه می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی و بویژه واکسیناسیون را جدی بگیرند تا شاهد بازگشت وضعیت کم خطر کرونایی به استان باشیم.
پورنقی یادآور شد: هم اینک افزون بر ۹۵ درصد جمعیت هدف استان دُز اول، ۸۶ درصد دُز دوم و ۵۰ درصد نیز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۹۹ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در خراسان شمالی جان خود را از دست داده اند.

بر اساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، دو شهرستان جاجرم و شیروان در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان های بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان فاروج، گرمه و رازوجرگلان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار