هادی زمانی‌نژاد:

روحیه کارآفرینی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در بازدید از روند آموزش حضوری هنرستان فجر، روحیه کارآفرینی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین را از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
روحیه کارآفرینی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است

در ادامه روند بازدیدهای هادی زمانی‌نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۴ از آموزش حضوری مدارس، از هنرستان فجر بازدید به عمل آورد.

زمانی‌نژاد با حضور در کارگاه‌های این هنرستان به گفت‌و‌گو با هنرجویان و هنرآموزان پرداخت و در سخنانی درباره اهمیت توسعه هنرستان‌ها گفت: طبق سند تحول بنیادین، هر دانش‌آموز در دوران تحصیل، حداقل باید یک مهارت را بیاموزد و هنرستان‌ها ظرفیت خوبی برای تحقق این هدف دارند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بر توسعه کارآفرینی و مهارت‌آموزی گفت: روحیه کارآفرینی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است که می‌تواند به خوبی در هنرستان‌ها اجرایی شود.

زمانی‌نژاد با اشاره به اینکه در ایام کرونا بعضی از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای تعطیل بود، گفت: با بازگشایی مدارس و آغاز فعالیت کارگاه‌های آموزشی در منطقه نقش مربیان در آگاه‌سازی دانش آموزان از توانمندی‌ها و سوق دادن آن‌ها برای کسب یادگیری در مهارت‌ها بسیار موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار