در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر المپیادهای علمی استعدادهای درخشان در کرمان عنوان شد:

برگزاری المپیادهای علمی باعث تقویت حس خودباوری در میان دانش‌آموزان می‌شود

کرمان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 کرمان گفت: باید تلاش کرد توانمندی‌ دانش‌آموزان و حضور آنها در میادین علمی، فرهنگی و هنری به صورت ویژه تقویت شود.

کد مطلب: ۱۲۶۹۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المپیادهای علمی باعث تقویت حس خودباوری در میان دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه2 کرمان، محمدرضا شکوهیان در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر المپیادهای علمی استعدادهای درخشان با بیان این نکته که برنامه ریزی دقیق منجر به نتیجه خوب می شود، گفت: رقابت در بین دانش آموزان المپیاد اگر مثبت باشد دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه برگزاری المپیادهای علمی باعث تقویت هرچه بیشتر حس خودباوری در میان دانش آموزان و معلمان می شود، گفت: باید تلاش کنیم در مدارس ناحیه 2 توانمندی های پایه دانش آموزان وحضور آنها را در میادین علمی، فرهنگی و هنری به صورت ویژه تقویت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 کرمان با ذکر این مطلب که طرح شهاب از دوران ابتدایی شروع می شود، افزود: طرح شهاب، طرح استعدادیابی و کشف خلاقیت های دانش آموزان است و حاصل نتیجه ای که دانش آموزان در متوسطه می گیرند همین طرح است.

وی افزود: شکی نیست که همراهی و پشتیبانی اولیای دانش آموزان در کنار برنامه ریزی و تلاش مدیران، معلمان و مربیان نقش مهمی در کسب موفقیت های پی در پی دانش آموزان داشته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 با اشاره به پایگاه های مطالعاتی و پژوهشسراها تصریح کرد: دانش آموزان باید با پژوهشسراها در ارتباط باشند و مراکزی را در نظر می گیریم که خاص دانش آموزان توانمند باشد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 کرمان ضمن ابراز رضایت از این موفقیت و تشکر از دانش آموزان و دبیران زحمتکش، با تقدیم لوح تقدیر و کارت هدیه از این آنها تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار