رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر:

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت به منظور ایجاد فضای معنوی، عرفانی و قرآنی، در ماه رمضان ویژه برنامه‌های متنوع در سطح شهرستان اسلامشهر در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در شهرستان اسلامشهر

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال اظهار کرد: به منظور ایجاد فضای معنوی، عرفانی و قرآنی، در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوع در راستای گرامیداشت این ماه پرفضیلت با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری و مراکز زیر‌مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت استفاده و بهره‌مندی عموم مردم در حال برگزاری است.

وی در رابطه با برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه مبارک رمضان افزود: تجلیل از حافظان قرآن‌کریم با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، اجرای تعزیه‌خوانی در یکی از بوستان‌های شهر، اجرای نمایش خیابانی،برگزاری نمایشگاه طراحی و نقاشی کاریکاتور، محفل شب شعر، نشست‌های بررسی نهج البلاغه، خانواده قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، رونمایی از کتاب مذهبی، پویش ختم صلوات بخشی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در ماه مبارک رمضان است.

کشاورزیان بیان کرد: همچنین نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و عرضه محصولات فرهنگی نیز به مدت یک ماه در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار