با اجرای طرح همسان سازی پوشاک مدارس، لباس مدرسه با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح همسان سازی پوشاک مدارس موجب می شود لباس مدرسه با قیمت مناسب در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
با اجرای طرح همسان سازی پوشاک مدارس، لباس مدرسه با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در اولین جلسه هماهنگی همسان سازی پوشاک مدارس استان گفت: با توجه به نگرانی اولیا در زمینه لباس و پوشاک مدارس این جلسه تشکیل شده است، چرا که لباس هماهنگ و فرم باعث جلوگیری از تبعیضات و یکسان سازی فرم و لباس دانش آموزان می‌شود.
حسین عباس زاده ادامه داد: ۱۰ درصد پوشاک تولید شده به عنوان فرم مدارس به دانش آموزان محروم به صورت رایگان تعلق می گیرد و در زمینه این موضوع در استان ما موفق عمل کردیم.
وی افزود: اصناف و همه دستگاه‌ها منتظر تصمیمات آموزش و پرورش هستند تا این موضوع پوشاک حل شده و خانواده ها هم دغدغه تهیه لباس برای فرزندانشان را نداشته باشند.
عباس زاده اضافه کرد: تولیدی های طرف قرارداد برای تولید پوشاک را اتحادیه اصناف معرفی می کند و با نظارت های اداره کل این لباس ها دوخته می‌شود؛ دفاع از حق و حقوق دانش آموزان در این زمینه مهمترین هدف ماست.
وی با بیان اینکه نظارت کاملی بر موضوع انجام می شود، افزود: در صورت وجود نظارت، لباس‌ها به قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می رسد، در حالی که در سال تحصیلی گذشته اولیا متحمل هزینه های گزاف حتی تا دو و سه برابر در تهیه لباس فرم مدرسه شدند.
رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی ادامه داد: جهت حمایت و کمک به اقتصاد خانواده هم ۲۴ طرح و رنگ ایرانی و اسلامی که تایید شده اند برای دوخت لباس ها در نظر گرفته شده است و مدارس روستایی در تهیه پوشاک فرم یا عدم تهیه آن مختار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار