معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک:

استعدادهای قرآنی مناطق، سرمایه‌های ارزشمندی برای آموزش و پرورش هستند

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری کارگاه یک‌روزه توانمندسازی دانش‌آموزان پسر برتر شرکت‌کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی خبر‌ داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استعدادهای قرآنی مناطق، سرمایه‌های ارزشمندی برای آموزش و پرورش هستند

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره‌های توانمندسازی استعدادهای قرآنی، اظهار کرد: این دوره‌ها برای پسران و دختران به صورت مجزا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر و حفظ عمومی و حفظ ویژه، عترت« نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی»، نماز، احکام، اذان قرآن و نماز برگزار می‌شود و امیدواریم این دوره‌ها و نکات فنی اساتید، مورد استفاده دانش‌آموزان در مسابقات قرار گیرد.

وی افزود: رویکرد نظام آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان قرآنی است، بنابراین باید نگاه ویژه‌ای به آموزه‌های قرآنی در مدارس شود.

دهقانی بیان‌ کرد: دانش‌آموزان با استعداد‌های قرآنی از همسالان خودتان چند قدم جلوتر هستند چرا که یکی از توانمندی‌های خود را کشف کرده و می‌دانند که در زمینه قرآنی توانمند و مستعد هستند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان‌ کرد: این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی از تاریخ ۲۱ فروردین سال جاری تا ۲۱ اردیبهشت بین دانش‌آموزان برتر قرآنی مناطق ۲۲ گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهدشد.

خبرنگار: سمیه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار