مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

دوره ابتدایی بهترین فرصت برای شکوفایی استعدادهای قرآنی است

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد دوره ابتدایی بهترین فرصت برای شکوفایی استعدادهای قرآنی است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره ابتدایی بهترین فرصت برای شکوفایی استعدادهای قرآنی است

دوره توانمندسازی قرآنی مربیان پیش دبستانی استان البرز با حضور علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ، رحمت اکبری نیا و رقیه قنبری کارشناسان دفتر پژوهش و برنامه ریزی درسی پیش از دبستان وزارت آموزش و پرورش ، سید محمودحسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، توجه به توانمندسازی و ارتقای آموزگاران دوره ابتدایی و مربیان مراکز پیش‌دبستانی در زمینه آموزش قرآن را امری مهم دانست و افزود: در این دوره دانش آموزان فرصت شکوفایی استعدادهای قرآنی و یادگیری کلام وحی را دارند و این امر نیازمند تدبیر و آشنایی کامل معلمان با این موضوع است.

علی حجرگشت اضافه کرد: در زمینه آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی می بایست برنامه ریزی منسجم صورت گرفته و از زبان خود دانش آموز برای آموزش استفاده شود تا ماندگاری و تاثیرگذاری آن محسوس تر باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم فقط از طریق آموزش نمی توانیم انتظار توانمندی واقعی را از دانش آموزان داشته باشیم، بلکه می بایست با استفاده از روش های هنرمندانه و حتی زبان هنر قرآن را زندگی کرد و مهارت های زندگی را به دانش آموزان آموخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار