عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

طرح ضد ایرانی کنگره آمریکا مانع‌تراشی در مذاکرات وین است

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس اعتقاد دارد اقدام نمایندگان کنگره با ارائه طرح ضد‌ ایرانی در کنگره علیه لغو تحریم سپاه به نوعی مانع‌تراشی برای عدم تحقق مذاکرات وین است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح ضد ایرانی کنگره آمریکا مانع‌تراشی در مذاکرات وین است

به گزارش خانه ملت، حسین نوش‌آبادی درباره ارائه طرح ضد‌ ایرانی در کنگره علیه لغو تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت بایدن، گفت: قرار دادن نام سپاه به عنوان یک نهاد قدرتمند نظامی در لیست تروریست‌ها از سوی کاخ سفید اشتباهی غیرمنطقی و ضد ایرانی بود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها باید اشتباه خود را در جریان مذاکرات جبران کنند لذا باید نام سپاه از لیست تروریستی ایالات متحده خارج شود، اظهار کرد: در این میان برخی جریان‌های سیاسی مخالف دولت بایدن تلاش می‌کنند از این موضوع به عنوان ابزار علیه دولت حاکم در این کشور استفاده کنند لذا شاهد اراده طرحی ضد ایرانی علیه لغو تحریم سپاه از سوی کنگره هستیم.

وی ادامه داد: در واقع برخی قانونگذاران جریان مخالف دولت کنونی آمریکا می‌خواهند با این اقدام اجازه ندهند بایدن با خارج کردن نام سپاه از لیست یادشده و بازگشت به برجام، برگ برنده برای انخابات آتی به دست بیاورد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس یازدهم افزود: در این میان باید عنوان کرد اقدام نمایندگان کنگره به نوعی مانع‌تراشی برای عدم تحقق مذاکرات وین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای شفاف است لذا باید نام مجموعه افرادی که در سپاه تحریم شده‌اند از لیست مذکور خارج شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار