عطایی: قدردانی از زحمات معلمین مختص به هفته معلم نباشد

تبریز(پانا) - در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان آذربایجان‌ شرقی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع؛ قدردانی و تجلیل از قشر زحمت‌کش معلمین را درطول سال لازم دانست و خاطر‌نشان کرد که این کار مختص به زمان خاص و هفته معلم نیست.

کد مطلب: ۱۲۶۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عطایی: قدردانی از زحمات معلمین مختص به هفته معلم نباشد

در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام معلم، کیانوش عطایی گفت: یکی از اهداف این برنامه تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه خدمت در ابعاد تربیتی، آموزشی، پژوهشی و تعمیق مرجعیت و اثربخشی معلمان در زیست‌بوم جدید است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی با اشاره به راهبردها و رویکردهای ستاد استانی افزود: برنامه‌های برجسته، ابتکاری و شاخص در نواحی و مناطق با نظارت و ارزیابی ستاد استانی اجرا خواهند شد.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی، با اشاره به جایگاه واقعی معلمان گفت: از معلمان شناسایی شده در سطوح مدرسه، منطقه، استان و کشوری تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در پایان اظهار کرد: قدردانی و تجلیل از این قشر زحمت‌کش نباید مختص به زمان خاص و هفته معلم باشد و این مهم در طول سال نیز باید انجام شود.

در ابتدای جلسه مدیر منابع انسانی و امور اداری استان نیز گفت: کلیه مراحل برنامه در سامانه htd.medu.ir قرار داده شده و همچنین این برنامه در دو مرحله مدرسه‌ای و منطقه‌ای خواهد بود.

علی عبدلی نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام معلم در جامعه، شناسایی معرفی و تقدیر از معلمان فعال موفق و تاثیرگذار در شرایط زیستی، آموزشی و تربیت کنونی و همچنین ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه‌ای منابع انسانی با تاکید بر نقش الگویی و جایگاه معلم از جمله اهداف این برنامه است.

وی در پایان هم گفت: کلیه معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، حق التدریس، قراردادی، خرید خدمت، سرباز معلم ها و بازنشستگان شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی و غیردولتی و مدارس خاص در هر یک از دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم که ابلاغ برای ۶ ساعت در هفته داشته باشند در این طرح حق شرکت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار