سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در جلسه شورای قرآن،عترت و نماز:

نهادینه‌کردن فرهنگ قرآن‌خوانی بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش است

کوهرنگ (پانا) - اولین جلسه شورای قرآن،عترت و نماز اداره آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه‌کردن فرهنگ قرآن‌خوانی بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش است

علی یوسفی بابادی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در ابتدای این نشست که با حضور روح الله فرامرزی معاون پرورشی و تربیت بدنی و همچنین کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ برگزار شد؛ ضمن تبریک سال نو به حضار جلسه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در آموزش و پرورش باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی ویژه صورت گیرد؛ نهادینه کردن فرهنگ قرآن خوانی در بین دانش آموزان است، تا دانش آموزان بتوانند با تلاوت قرآن کریم و درک مفاهیم قرآن، آموزه‌های آن را در زندگی خود بکار گیرند.

وی در ادامه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز را یکی از راهکارهای موثر در جهت ترویج آموزه‌های دین اسلام در بین دانش آموزان دانست و افزود: این مسابقات زمینه را نیز برای کشف و شکوفایی استعداد های دانش آموزان در این عرصه را فراهم می‌سازد.

یوسفی در پایان سخنان خود، اشاره‌ای نیز به ماه مبارک رمضان داشت و گفت: رمضان ماه ضیافت الهی است و برکات و فضایل معنوی زیادی را به همراه دارد. اکنون که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم باید سعی کنیم که با کمک معلمان و مربیان در سطح مدارس شهرستان، دانش آموزان را بیشتر با معنویات و ارزش‌های اخلاقی این ماه آشنا کنیم تا آنها هم از برکات ماه رمضان در زندگی خود بهره مند شوند.

شایان ذکر است که در ادامه این نشست برنامه‌ریزی‌هایی در رابطه با ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و برنامه‌های سالانه قرآن، عترت و نماز صورت گرفت.

دانش آموز خبرنگار ؛ حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار