بازگشت نشاط به مدارس با بازگشت به آموزش حضوری در بوشهر

بوشهر(پانا) - بعد از دو سال آموزش‌های مجازی و ترکیبی با حضور با نشاط 240 هزار دانش‌آموز بوشهری در مدارس، آموزش‌ها به شیوه حضوری برگشته است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت نشاط به مدارس با بازگشت به آموزش حضوری در بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین استانی بازگشت به آموزش حضوری، در مدرسه باهنر بوشهر گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا برای بازگشت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی به آموزش حضوری، فضای مدارس استان پر از جنب و جوش و نشاط شده است.

علی موحدی ادامه داد: دانش‌آموزان با حضور در فضای علمی، آموزشی و تربیتی مدرسه، نقطه عطف سال‌های اخیر آموزش و پرورش را رقم زده‌اند.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیاری از مهارت‌های زندگی و اجتماعی در محیط مدرسه و کلاس را فرا می‌گیرند که در دو سال گذشته در این خصوص، آسیب زیادی دیده‌اند. به این دلیل بازگشت به آموزش حضوری ضرورت داشت.

موحدی ادامه داد: تیم‌های نظارتی ارزیابی اداره کل با دو هدف پایش دستورالعمل‌های بهداشتی و کمک به بهبود و ارتقای کیفی آموزش به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.

فرماندار شهرستان بوشهر نیزدر این آییین با اشاره به تقارن بازگشت به آموزش حضوری با بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: این تقارن انشالله نشانه سالی خوب و پربرکت برای مردم عزیز میهن اسلامی مان است.

صالح رحیمی با اشاره به حضور میلیونی گردشگران نوروزی در استان بوشهر ادامه داد: از آموزش و پرورش، بانیان مساجد و حسینیه‌ها، کارکنان بانک‌ها و همه کسانی که در فراهم سازی شرایط میزبانی از مهمانان نوروزی همکاری داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام اسکان مسافران نوروزی، با تلاش آموزش و پرورش و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، مدارس به سرعت ضدعفونی و آماده بازگشت به آموزش حضوری شدند.

رحیمی ادامه داد: در چهل سال گذشته تمام دنیا بر علیه نظام جمهوری اسلامی بسیج شده‌اند تا بتوانند به این انقلاب ضربه بزنند اما تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شده است.

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: نسل جدید که دوران جنگ و انقلاب را ندیده و درک نکرده‌اند باید با این واقعیت‌ها آشنا شوند.

وی اظهار کرد: در دوره طاغوت حتی یک درصد بانوان هم شاغل نبودند، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، بیش از 50 درصد از مشاغل، در اختیار بانوان است.

رحیمی عنوان کرد: در بوشهر، درمان مردم توسط پزشکان هندی و پاکستانی انجام می‌شد اما امروز مدارس ما محل تربیت پزشک هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار