اعتراض رسمی پرسپولیس به بدون تماشاگر شدن بازی با هوادار

تهران (پانا) - در نشست هماهنگی مدیران برای بازی‌ تیم‌های پرسپولیس و هوادار، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به تصمیم‌های جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا و بازگشت همه امور به روال عادی، به عدم حضور تماشاگران پرسپولیس اعتراض کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض رسمی پرسپولیس به بدون تماشاگر شدن بازی با هوادار

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و هوادار از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، امروز (یکشنبه) به ریاست امیر حسین روشنک در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

در این نشست تاکید شد با توجه به مصوبات شورای تامین استان برای این مسابقه، حضور تماشاگران در ورزشگاه میسر نخواهد بود. این موضوع مورد اعتراض پرسپولیس و افشین پیروانی هم قرار گرفت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا که منجر به بازگشت فعالیت‌ها به شرایط عادی شده است و حتی مدارس و مهد کودک‌ها نیز فعالیت خود را از سرگرفته‌اند، چگونه است که پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم کشور همچنان از حضور تماشاگران محروم است.

وی در ادامه صحبت‌هایش عنوان داشت: فقط بحث پرسپولیس در میان نیست و همه تیم‌های لیگ و دوستداران فوتبال در تمام شهرستان‌ها باید با توجه به این شرایط جدید بتوانند از این فرصت استفاده کنند. فقط دغدغه پرسپولیس را هم نداریم. بحث اصلی بر سر این است که چرا وحدت رویه نیست؟ چرا مدیریت درستی وجود ندارد و موضوع با جدیت پیگیری نمی‌شود؟

پیروانی همچنین به عدم حضور ناظر داوری در جلسه اعتراض کرد و گفت: در جلسات هماهنگی تهران، ناظران داوری شرکت نمی‌کنند و این در حالی است که در تمام این جلسات بر نظم و اجرای قانون تاکید می‌شود. خب اگر مسایلی وجود داشته باشد که به موضوع داوری مربوط شود، چگونه باید مطرح کنیم؟

در این نشست همچنین معین شد؛ پرسپولیس و تیم هوادار به ترتیب یکدست سرخ‌پوش و آبی‌پوش باشند و دروازه‌بان‌ها نیز به ترتیب لباس سبز و مشکی به تن خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار