دستورالعمل جذاب‌سازی و ایجاد نشاط و انگیزش دانش‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های حضوری

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دستورالعمل جذاب‌سازی و ایجاد نشاط و انگیزش دانش‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های حضوری را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل جذاب‌سازی و ایجاد نشاط و انگیزش دانش‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های حضوری

سیدبهاء الدین ملک حسینی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه معظم شعبان در خصوص تمهیدات لازم معاونت پرورشی اظهار کرد: از روز یک شنبه ۱۴ فروردین مطابق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان جهت جذاب سازی و نشاط دانش آموزان برای شرکت در کلاس های حضوری لازم است اقداماتی را انجام دهند‌.

معاون پرورشی و فرهنگی استان آموزش و پرورش استان گفت: همکاری مربیان و معاونین پرورشی با سایر عوامل مدرسه در استفبال و خوش آمد گویی به دانش آموزان، زمینه سازی برای غنی سازی و برگزاری مناسب زنگ تفریح از جمله موارد مهم دستورالعمل جذاب سازی مدارس است.

وی افزود: طراحی و اجرای اردوهای تفریحی - فرهنگی نیم روزه و یک روزه درون استانی، همکاری با عوامل مدرسه در انگیزش دانش آموزان و اولیاء برای استمرار آموزش حضوری از دیگر برنامه های معاونت پرورشی برای شاداب سازی کلاس های حضوری است.

ملک حسینی تاکید کرد: برنامه ریزی مشاورین برای پایش وضعیت سلامت روانی دانش آموزان نیز از جمله موارد مهمی است که باید جهت جذاب سازی و نشاط دانش آموزان برای شرکت در کلاس های حضوری انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار