در دیدار با وزیر خارجه سوریه

نیکزاد: ارتباط راهبردی ایران و سوریه ناگسستنی است

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه سوریه گفت در مرحله پسابحران نیز جمهوری اسلامی ایران در کنار سوریه خواهد ماند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نیکزاد: ارتباط راهبردی ایران و سوریه ناگسستنی است

به گزارش روابط عمومی مجلس، علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان عصر امروز (چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه) با فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه در مرحله پسابحران نیز جمهوری اسلامی ایران در کنار سوریه خواهد ماند، گفت: با تجربیاتی که داریم، در سازندگی و بالندگی، در ساخت زیر ساخت‌ها و در بازسازی ویرانه‌های جنگ تحمیلی بر کشور دوست و برادر سوریه، در کنار مردم این کشور خواهیم بود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان اظهار کرد: در مرحله پس از پیروزی در عرصه‌های سخت جنگ، باید شاهد بازسازی در عرصه تجارت، اقتصاد و زیر ساخت‌ها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم و دولت ایران اسلامی در کنار ملت بزرگ و دولت سوریه ایستاده‌اند، خطاب به مردم سوریه خاطرنشان کرد، بدانید شما حتما سوریه را بهتر از گذشته خواهید ساخت.

نیکزاد در ادامه تصریح کرد: ارتباط راهبردی جمهوری اسلامی ایران و کشور دوست و برادر سوریه ناگسستنی است، هم دیدگاه‌های مشترکی در برابر تحولات جهان داریم و هم در برابر استکبار جهانی و تحریم‌های ظالمانه، یکطرفه و ضد بشری آن در یک جبهه ایستاده ایم.

وی با اشاره به اینکه توطئه گران علیه سوریه و جمهوری اسلامی ایران نباشند، باید از تاریخ درس عبرت بگیرند، گفت: اگر شهدای والامقام سوریه و ایران، داعش ضد بشر را نابود نمی‌کردند، الان اروپا در آمریکا در امنیت بسر نمی‌بردند.

وی با اشاره به ادامه گزینه مقاومت در برابر استکبار تصریح کرد: پشتیبان مقاومت بوده و خواهیم ماند؛ جمهوری اسلامی ایران ۴۴ سال است که مقاومت را تجربه می‌کند و به جرات می‌توانم بگویم، هیچکس در دنیا حق چپ نگاه کردن و مقابله سخت با ایران را ندارد.

نایب رییس قوه مقننه کشورمان بیان کرد: شرافت، اقتدار و مقاومت مردم سوریه در سایه مقاومت رقم خورده است که تا مقاومت زنده است سوریه هم زنده است.

علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان و هیات همراه فردا پنجشنبه دیدار‌هایی با حسین عرنوس نخست وزیر و حموده صباع رئیس مجلس سوریه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار