پیام تسلیت مدیرکل ارشاد قم به مناسبت درگذشت پیشکسوت عرصه رسانه

قم (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با صدور پیامی، در پی درگذشت مرحوم حسین عبداللهی پیشکسوت عرصه رسانه را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۷۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل ارشاد قم به مناسبت درگذشت پیشکسوت عرصه رسانه

«سیدموسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پی درگذشت مرحوم حسین عبداللهی پیشکسوت عرصه رسانه و مدیرمسئول روزنامه‌های آرمان ملی و ایمان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حسین عبداللهی از فعالین رسانه‌ای کشور و استان قم که عمری را مستمر در عرصه رسانه سپری کرده بود و تلاش بی‌وقفه‌ای را در زمینه رشد و ارتقا وضعیت آن داشت، موجب تاسف و تاثر عمیق گردید. اینجانب ضمن تسلیت به خانواده ایشان به ویژه جناب آقای روح الله کرمانی که خود از خانواده رسانه استان قم هستند برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم».

مرحوم حسین عبداللهی روز گذشته بر اثر عارضه سکته قلبی درگذشت؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر وی امروز چهارشنبه 10 فروردین از مسجد شهید سید مصطفی خمینی(ره) به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت اولین شب خاکسپاری آن مرحوم نیز امشب در مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در انتهای خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) قم برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار