مدیر آموزش و پرورش ملارد:

راه جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان، همراهی اولیا، برنامه‌ریزی معلمان و تلاش دانش‌‌آموزان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن اشاره به مزایای آموزش حضوری و ارجحیت داشتن آن بر آموزش مجازی، بر همکاری اولیاءو برنامه‌ریزی همکاران فرهنگی و تلاش دانش‌‌آموزان در جهت رفع افت تحصیلی آن‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
راه جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان، همراهی اولیا، برنامه‌ریزی معلمان و تلاش دانش‌‌آموزان است

طیب رضایی‌فر در جمع شورای معاونین آموزش و پرورش ملارد، بر تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به حضور در کلاس‌های درس تأکید کرد و گفت: اولویت و مزایای آموزش حضوری بر کسی پوشیده نیست، دانش‌آموزان پس از سال‌ها دوری از فضای مدرسه اکنون باید با تشویق و ترغیب به کلاس‌های درس بروند و افت تحصیلی ایجاد شده را جبران کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد همکاری و همدلی اولیاء و معلمان در راستای بازگشایی مدارس را مهم و ارزشمند خواند و افزود: همکاری اولیاء، دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌تواند در بازگشت آموزش حضوری به مدارس تاثیرگذار باشد و به همین منظور اغنای افکار عمومی باید صورت گیرد.

این مقام مسئول به پوشش دانش‌آموزان در بازگشایی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: رعایت پوشش دانش‌آموزان بر اساس ضوابط مدرسه کافی است و الزامی از سوی همکاران برای تغییر لباس به دلیل رنگ نباید صورت گیرد.

رضایی فر در پایان از تاثیر 40 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: در فرصت باقی مانده معلم و دانش‌آموز برای جبران افت تحصیلی همتی مضاعف کنند تا شاهد پیشرفت روز افزون آینده‌سازان ایران عزیز باشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار