مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

آمادگی مدارس برای بازگشت به شرایط عادی و حضور دانش‌آموزان در مدارس

همدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در جلسه شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش ادارت تابع همدان گفت مدارس برای بازگشت به شرایط عادی و حضوری دانش‌آموزان آماده است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی مدارس برای بازگشت به شرایط عادی و حضور دانش‌آموزان در مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمود نقوی عنوان کرد: بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه مدارس با پذیرش دانش آموزان و اجرای برنامه درسی روند تعلیم و تربیت را ادامه خواهند داد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری اولیا، اشتیاق دانش آموزان و آمادگی همکاران، روز چهاردهم فروردین ماه، شاهد حضور مجدد تمام دانش آموزان در مدارس باشیم.

نقوی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و با تکیه بر دانش و تجارب به دست آمده در مدت دو سال و همکاری همه دستگاه ها و سازمان ها، شرایط حضور ایمن دانش آموزان را در مدرسه فراهم خواهیم آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص اهمیت حضور دانش آموزان در مدارس، افزود: تمامی صاحب نظران تعلیم و تربیت بر این عقیده موافق هستند که هیچ شیوه ای جای آموزش حضوری در مدارس را نخواهد گرفت.

نقوی در مورد تشکیل کمیته فوریت ها در ادارات، تصریح کرد: این کمیته ها باید به نحوی تشکیل و تنظیم شوند که با رصد و بررسی مشکلات موجود، از فراهم بودن همه شرایط جهت حضور دانش آموزان در کلاس، اطمینان حاصل شود.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: مدیران باید در این زمینه با اعتماد سازی و اقناع سازی دانش آموزان و اولیا، این پیام را به گونه ای انتقال دهند تا زمینه های حضور حداکثری دانش آموزان فراهم شود.

وی در ادامه تأکید کرد: مدیران ادارات لازم است بازگشایی مدارس را در اولویت نخست کارهای خود قرار دهند و با برنامه ریزی دقیق، حل مشکلات ایاب و ذهاب و سرویس مدارس و اطمینان خاطر از رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به بازگشایی مدارس در روز 14 فروردین اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار