میزبانی از ۲۰ هزار و ۴٣٣ فرهنگی و مهمان نوروزی در مدارس سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان گفت از ابتدای شروع اسکان نوروزی تاکنون سیستان و بلوچستان میزبان ۲۰ هزار و ۴٣٣ فرهنگی و مهمان نوروزی بوده است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی از ۲۰ هزار و ۴٣٣ فرهنگی و مهمان نوروزی در مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، حسنعلی میرعبدی در بازدید از ستاد اسکان و مراکز پذیرش و اقامت مهمانان نوروزی در چابهار از نزدیک وضعیت پذیرش و اسکان مسافران را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر جایگاه رفیع و مقام والای معلم، حفظ شأن و منزلت فرهنگیان و رعایت اخلاق اسلامی در فرآیند پذیرش و اسکان را اولویت اول ستادهای اسکان عنوان و اظهار کرد: از هفته گذشته تا هشتم فروردین ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۰۴۳۳ نفر (۳۳۸۳۱نفر روز) در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.
وی افزود: این تعداد مسافر در قالب ۴۸۲۸خانوار در مراکز رفاهی و اقامتی در نظر گرفته شده در ستادهای اسکان استان پذیرش شدند.
میرعبدی با بیان اینکه بیشترین مدارس تجهیز شده در استان با ۳۰ مدرسه و ۲۴۴ اتاق به چابهار اختصاص دارد، گفت: تاکنون ۷۶۵۵ نفر فرهنگی و مسافر نوروزی در مدارس چابهار اسکان داده شده اند.
وی با اشاره به پر بودن ظرفیت چابهار خاطر نشان کرد: مازاد مسافران نوروزی به مقصد چابهار نیز در مدارس شهرستان های اطراف مانند نیکشهر و کنارک اسکان داده شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار