مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

پس از تعطیلات نوروزی، آموزش‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از بازگشایی کامل مدارس نیشابور پس از تعطیلات نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پس از تعطیلات نوروزی، آموزش‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود

علیرضا کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، با گرامی داشت نوروز باستانی و بهار طبیعت، گفت: پیرو اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در راستای بازگشت مجدد دانش آموزان به مدرسه و فعالیت کامل آموزش های حضوری، کلیه عوامل موثر در جهت اجرای این امر مهم مورد بررسی قرار گرفته است تا آموزش به صورت حضوری و مطلوب در مدارس این شهرستان برگزار شود.

وی افزود: پیش بینی مقدمات انجام ارزشیابی تشخیصی برای دانش آموزان به منظور جبران افت تحصیلی در مدت زمان باقی مانده، برنامه ریزی شورای معلمان به منظور تبیین برنامه های فصل بهار، برگزاری مجمع عمومی اولیاء، اطلاع رسانی کامل به اولیای دانش آموزان جهت حضور در کلاس های درس و برگزاری شورای دانش آموزی از جمله اهم برنامه های پیش بینی شده در روزهای آغازین بازگشت مجدد دانش آموزان به آموزش های حضوری در این شهرستان به شمار می رود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در نحوه فعالیت مدارس صرفا از طریق این مدیریت وجاهت قانونی دارد و در تمام مراحل یاد شده، رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده، ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار