مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

اسکان ۹ هزار و ٨٧٢ مسافر در ۱۰۷ مدرسه استان ایلام تا پایان ۵ فروردین

ایلام (پانا) - علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از اسکان ۹۸۷۲ نفر از مسافران نوروزی در ۱۰۷ مدرسه استان ایلام (۵۶۵ کلاس درس) تا پایان روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۹ هزار و ٨٧٢ مسافر در ۱۰۷ مدرسه استان ایلام تا پایان ۵ فروردین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، علی درویشی ضمن اعلام اسکان ۹۸۷۲ نفر در مدارس استان، گفت: تا روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ که پایان موج اول تعطیلات محسوب می شود تعداد ۵۶۵ کلاس درس در ۱۰۷ مدرسه استان پذیرای مهمانان نوروزی بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: وظیفه‌ مجموعه‌ این اداره‌کل فراهم آوردن محیطی مناسب و در خور منزلت فرهنگیان و سایر اقشاری است که فضای مدرسه را برای اسکان خود برگزیدند.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات شرایطی مهیا شده است که در هر شهرستان و منطقه ای که نیاز به گسترش امکانات و تجهیز بیشتر مدارس برای اسکان احساس شود سریعا اقدامات لازم انجام گیرد تا همکاران در این ایام با مشکل مواجه نشوند.

درویشی در پایان با اشاره به شهرستان‌هایی که بیشترین میزان اسکان مسافر در مدارس را داشته اند، گفت: به ترتیب شهرستان های دره شهر، بدره و ایلام دارای بیشترین پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در مدارس بوده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار