رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

جنبه مردمی‌بودن شورای ششم قوی‌تر است؛ شهردار درسال جدید درحوزه کسب درآمد موفق‌تر عمل کند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است با وجود آن‌که نیمی از اعضای شورای شهر ششم سابقه کار در شهرداری نداشتند اما با حضور در مناطق محلات به سرعت با مشکلات تهران و مردم آشنا شدند و جنبه مردمی بودن این شورا بسیار قوی است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جنبه مردمی‌بودن شورای ششم قوی‌تر است؛ شهردار درسال جدید درحوزه کسب درآمد موفق‌تر عمل کند

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با پانا در ارزیابی عملکرد ۷ ماهه شورای شهر ششم گفت: این شورا با وجود اینکه شورای جوانی بود و برخی دوستان در گذشته سابقه کار در شهرداری را نداشتند خیلی خوب توانستند به سرعت مسائل شهر و شهرداری را بشناسند. حضور میدانی اعضای شورا بسیار خوب بود و این حضور در مناطق و محلات و صحبت با مردم از نقاط برجسته شورای ششم است و می‌توان گفت جنبه مردمی‌بودن این شورا نسبت به شوراهای گذشته بسیار قوی‌تر است.

وی ادامه داد: شورای ششم با بودجه روبه‌رو بود که توسط مدیریت گذشته تهیه و در شورای گذشته به تصویب رسیده بود و انجام یکسری فعالیت‌ها با این برنامه و بودجه امکان‌پذیر نبود همچنین تغییرات مدیریتی که در شهرداری اتفاق افتاد برخی فعالیت‌ها را با تاخیر روبرو کرد مدیران جدیدی که آمدند برای آن که مسلط بر عموم شوند نیاز به زمان داشتند و در حوزه کسب درآمد شهرداری فعالیت‌هایش پررنگ نبود که حتماً در سال آینده این روند بهبود پیدا می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای یک کار تیمی خوب نیاز به تمرین برای هماهنگی بیشتر است، گفت‌: در سال جدید فعالیت‌های شورا پررنگ‌تر خواهد بود در همین چند ماهه نیز هم مشاهده کردید که دیدگاه‌ها به هم نزدیک‌تر و ورود به مسائل نیز تخصصی‌تر شده است به طور مثال در موضوع تغییر ساختار شهرداری اعضا با نگاه تخصصی‌تر شناخت بیشتر و عمق بیشتری به مسائل ورود پیدا کردند که نشان می‌دهد هر چه زمان می‌گذرد کار تیمی بهتری از شورای شهر ششم خواهیم دید.

وی ادامه داد: نیمی از اعضای شورای ششم سابقه کار در شهرداری داشتند و خیلی زود به برخی مطالب ورود کرده و جلوی برخی مسیرها که نتیجه مطلوب نداشت را گرفتند و دوستانی جدیدی که سابقه کار در حوزه شهری نداشتن نیز خیلی سریع با مردم ارتباط برقرار کرده و مشکلات محلات را شناسایی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار