پیام تسلیت رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور به مناسبت درگذشت آیت الله ری شهری

پانا(تهران)-بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور با صدور پیامی، ارتحال ملکوتی عالم وارسته و مجاهد نستوه، حضرت آیت‌الله محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور به مناسبت  درگذشت آیت الله ری شهری

خبر ارتحال عالم و مجاهد نستوه، حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری رضوان الله تعالی علیه، تولیت محترم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) موجب تاسف و تأثر فراوان شد. این عالم ربانی، عمر با برکت خویش را در خدمت به قرآن و حدیث و تعلیم و تعلم معارف الهی و نشر علوم اهل بیت علیهم السلام سپری کرد و موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث از یادگارهای ارزشمند این دانشمند فرزانه بود. تیزهوشی و درایت در تحقیق و تدریس و تالیف، و صداقت در اعمال و گفتار ایشان موج می‌زد و غیرت در حمایت از ولایت، در حرکات و سکنات ایشان هویدا بود.

حضرت آیت‌الله ری‌شهری، در کنار تمامی دلمشغولی‌ها و اشتغالاتش، به خیرین و اقداماتشان عشق می‌ورزید و مجمع خیرین آستان عبدالعظیم حسنی(ع) و موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث با اهتمام ویژه ایشان شکل گرفت و منشاء اقدامات مفید و موثری واقع شد.

این‌جانب مصیبت فقدان این عالم کم نظیر را به ساحت مقدس حضرت ولی الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و علمای اعلام حوزه‌ی علمیه و نیز فرزندان گرامی و خاندان مکرّم، دوستان و همکاران و شاگردان و همه ارادتمندان آن بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار