امضای تفاهمنامه همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین کشور

تهران (پانا) - با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور تفاهمنامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین کشور منعقد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهمنامه همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین کشور

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین کشور، در دیدار وزیر آموزش و پرورش با مجمع خیرین کشور یوسف نوری، مجمع خیرین کشور را یک کانون اجتماعی قدرتمند با پشتوانه مردمی برای رفع بحران‌ها دانست و گفت: امیدوارم امضای این تفاهم‌نامه زمینه شتاب گرفتن فعالیت‌های خیرین را فراهم کند. ما باید سعی کنیم با فراهم کردن بسترهای کار خیر و حذف بروکراسی اداری موانع را از پیش پای خیرین برداریم و از برکت وجودی نیکوکاران در رفع نیازهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور بهره جوییم.

وی اضافه کرد: شاخص‌های درونی و بیرونی آموزش و پرورش باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ما در بحث مردمی‌سازی آموزش و پرورش بیش از پیش جدی هستیم

تنوع اقدامات نیکوکارانه در مجمع خیرین کشور

حبیب‌الله بوربور؛ رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور با بیان این‌که امضای این تفاهم‌نامه موجب می‌شود کارهای مشترکمان بر بستر نظم و برنامه‌ریزی پیش رود، افزود: باعث می‌شود ما بتوانیم در رفع بسیاری از مشکلات و مسایل وزارت آموزش و پرورش در کنار مسئولان و دست‌اندرکاران این وزارت‌خانه باشیم.

وی افزود: کشور در پیچ حساس تاریخی خود قرار دارد و ما وظیفه داریم هر آنچه را در توان داریم برای کمک به نظام جمهوری اسلامی به میدان بیاوریم.

ارتقای فرهنگ نیکوکاری، تعاون، مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری و ترویج فرهنگ خیر در سطح جامعه

بوربور هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را ارتقای فرهنگ نیکوکاری، تعاون، مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری و ترویج فرهنگ خیر در سطح جامعه اعلام کرد و گفت: همکاری مشترک در جهت هم‌افزایی و همگرایی بیشتر و بهتر خیرین و خیریه‌ها برای ارتقای سخت‌افزار و فضای آموزشی در سراسر کشور و همچنین استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش در جهت ترویج فرهنگ مشارکت‌پذیری و مشارکت‌جویی و ترویج کار خیر در برنامه‌های آموزشی فرزندان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی از اهداف این تفاهم‌نامه است.


متن تفاهم‌نامه به این‌شرح است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار