ارائه خدمات تخصصی پزشکی به دانش‌آموزان نیازمند و بازنشستگان فرهنگی دارای بیماری خاص و صعب العلاج

تهران(پانا) - در راستای اجرای تفاهم‌نامه مجمع خیرین کشور و وزارت آموزش و پرورش، طی تفاهم‌نامه‌ای که به امضای رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و سازمان نظام پزشکی استان تهران رسید؛ سازمان نظام پزشکی به دانش‌آموزان نیازمند و بازنشستگان فرهنگی دارای بیماری خاص و صعب العلاج خدمات تخصصی پزشکی ارائه دهد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات تخصصی پزشکی به دانش‌آموزان نیازمند و بازنشستگان فرهنگی دارای بیماری خاص و صعب العلاج

جلسه شماره ۲۲۴ (آخرین جلسه) هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در دفتر این مجمع خیرین با حضور محمد علی محسنی بندپی؛ نماینده نوشهر و چالوس و عضو هیئت رئیسه فراکسیون خیرین مجلس شورای اسلامی، علی دباغ معاون و امیر صدری مدیر روابط عمومی نظام پزشکی استان تهران و امیری از خیرین و حائری و یونسیان از دفتر کارگروه خیرین سلامت و مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت برگزار شد.

در راستای اجرای تفاهم‌نامه مجمع خیرین کشور و وزارت آموزش و پرورش، طی تفاهم‌نامه‌ای که به امضای رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و سازمان نظام پزشکی استان تهران رسید؛ مقرر شد سازمان نظام پزشکی با همکاری نماینده مجمع خیرین و نماینده سلامت وزارت آموزش و پروش نحوه اجرایی کردن تفاهم نامه را بررسی و به سازمان و مجمع گزارش دهند. همچنین سازمان نظام پزشکی به دانش آموزان نیازمند و بازنشستگان فرهنگی دارای بیماری خاص و صعب العلاج خدمات تخصصی پزشکی ارائه دهد.

فراکسیون خیرین مجلس جهت بررسی طرح‌ها و پیشنهادات مجمع خیرین کشور و تصویب آنها در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.

حبیب‌الله بوربور؛ رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با بیان اینکه طرح ایجاد سامانه بانک زمان از مدت‌ها پیش تهیه و به زودی قابل اجرا خواهد بود از محسنی بندپی عضو هیئت رئیسه فراکسیون خیرین مجلس درخواست کرد با ارائه طرحی در مجلس، پشتوانه و ضمانت اجرایی خدمات این سامانه را فراهم آورند. محسنی بندپی نیز با ذکر این نکته که پدیده سالمندی امر بسیار مهمی در جامعه است و به زودی با تبعات آن روبرو خواهیم شد و این موضوع در فراکسیون سلامت سالمندان و فراکسیون بهزیستی به طور مشترک پیگیری می شود، در خصوص طرح پیشنهادات مجمع خیرین کشور به ویژه سامانه‌بانک زمان و تصویب آنها در مجلس و در برنامه هفتم توسعه کشور اعلام آمادگی کرد.

حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل توسط مجمع خیرین کشور

پیرو درخواست موسسه حامی کودکان بازمانده از تحصیل و در راستای تفاهم نامه آموزش و پرورش، اشکان تقی پور عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور طی ابلاغی مأمور به هماهنگی، سازماندهی و جذب و هدایت منابع و کمک های انسان دوستانه به کودکان بازمانده از تحصیل بصورت پایلوت در یک شهرستان که انتخاب خواهند کرد، شدند.

ارائه پیش‌نویس طرح مهربانانه مشتریان بانکهای کشور

پیرو اجرای طرح انتقال مبالغ دو رقم آخر حساب های بانکی افراد به حسابی مشخص جهت کمک به مستمندان و نیازمندان در سالیان گذشته توسط بوربور در بانک ملت، طرح جامع محمد امیرفر با موضوع تعمیم طرح فوق به کلیه بانک‌های کشور، مطرح و مقرر شد این طرح با هماهنگی زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس، با طرح ارائه شده توسط ایشان تحت عنوان «به فاند» تجمیع و در قالب یک طرح به شورای عالی بانک‌ها ارسال و پیگیری لازم جهت اجرای آن انجام شود.

اهدای تقدیر نامه وزیر بهداشت از مجمع خیرین کشور به عنوان تشکل مردم نهاد برتر

در پایان این جلسه حائری و یونسیان به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لوح تقدیر با امضای وزیر بهداشت به دلیل اخذ رتبه برتر تشکل مردم نهاد در حوزه سلامت را به حبیب الله بوربور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور اعطاء کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار