تاکید استاندار خوزستان بر عدم عادی انگاری شرایط کرونا در خوزستان

اهواز(پانا)- استاندار خوزستان با اشاره به مهار موفقیت‌آمیز کرونا در خوزستان گفت دستگاه‌ها با جدیتی که تاکنون داشتند کارها را ادامه دهند و از عادی انگاری پرهیز شود.

کد مطلب: ۱۲۶۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید استاندار خوزستان بر عدم عادی انگاری شرایط کرونا در خوزستان

صادق خلیلیان صبح امروز امروز در آخرین نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان، با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی برای کنترل کرونا انجام داده است، اظهار کرد: دولت در بدو شروع به کار خود اقدامات خوبی برای مهار کرونا انجام داد که از جمله آنها می توان به تامین واکسن و موفقیت در زمینه توسعه واکسیناسون اشاره کرد.

وی افزود: اکنون تزریق دوز سوم واکسن نیز در حال انجام است که درپی آن مصونیت نسبی در جامعه به وجود آمده و موفق شدیم از بروز بحران در کشور جلوگیری کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این موفقیت مرهون زحمات همه مردم و مسیولان در کشور است گفت: مهار کرونا کار بزرگی است که به عنوان یک موفقیت برای دولت و مجموعه مدیران در خوزستان محسوب می شود.

خلیلیان با اشاره به افزایش گردشگران نوروزی و راهیان نور، گفت: گردشگران و راهیان نور بعد از ۲ سال حضور پرشوری در استان خواهند داشت که نیاز است ملاحظات پروتکل های کرونا رعایت شود تا بتوانیم با رعایت این پروتکل ها سفر و خاطره خوبی برای این عزیزان رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: دستگاه ها با جدیتی که تاکنون داشتند کارها را ادامه دهند و از عادی انگاری پرهیز شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: کرونا همچنان هست اما امیدواریم فروکش کردن سیر بیماری سبب شود در فروردین ماه از شر وجود کرونا راحت شویم و فعالیت ها به صورت عادی دنبال گردد.

خلیلیان عنوان کرد: از همه رسانه که در طول یکسال گذشته در جلسات فعالیت تاثیر گذاری داشتند و به بهبود شرایط، شفاف سازی و ارتقای افکار عمومی در سطح جامعه کمک می کنند تشکر می کنم.

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم همچنان که در کنار هم مسائل را دنبال کردیم در سال آینده نیز سطح بالاتری از هماهنگی ها را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار