الناز شفیعیان:

با هدف مدال به بازی‌های آسیایی می‌‎رویم

تهران (پانا) - بانوی ملی‌پوش کایاک ایران گفت با هدف کسب بهترین نتیجه و مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رویم.

کد مطلب: ۱۲۶۵۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
با هدف مدال به بازی‌های آسیایی می‌‎رویم

الناز شفیعیان در گفت‌وگو با روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات آمادگی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: شرایط تمرینات بسیار خوب است و آمادگی خوبی داریم. به امید خدا با این شرایط نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت.
وی ادامه داد: روز به روز شرایطمان بهتر شده و خصوصا در قایق دونفره هر بار که تست دادیم تایم بهتری داشتیم و به این تیم بسیار امیدوار هستیم و امیدوارم به همراه هدیه کاظمی نتیجه خوبی کسب کنیم.
شفیعیان درباره هدفش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با تمریناتی که داشتیم انتظارمان از خودمان بالاتر رفته اما باید ببینیم رقبا در چه شرایطی هستند. ما همه تلاشمان را به کار می‌بندیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و به نظرم قهرمانی آسیا یک فرصت خوب برای کسب نتایج درخشان است.
وی سال ۱۴۰۱ را سال مهمی در زندگی ورزشی‌اش عنوان کرد و ادامه داد: سال پیش رو سال بازی‌های آسیایی است و برنامه هدف ما این مسابقات است. تاکنون اوضاع تمرینات و اردوها بسیار خوب بوده و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی‌های آسیایی نماینده خوبی برای ایران باشیم.
شفیعیان در پایان گفت: امیدوارم با کسب یک نتیجه درخشان، مزد تلاش خودم، مربیان و خانواده‌ام که زحمات زیادی برایم کشیده‌اند را به بهترین نحو بدهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار