الناز شفیعیان: برای اهداف بزرگ تلاش ‌می‌کنم

تهران (پانا) - بانوی ملی‌پوش کایاک ایران گفت در حال حاضر برای بازیهای آسیایی تمرین می‌کنیم اما اهداف بزرگتری دارم و برای آن تلاش می‌کنم.

کد مطلب: ۱۲۴۱۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
الناز شفیعیان:  برای اهداف بزرگ تلاش ‌می‌کنم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، الناز شفیعیان در مورد شرایط تمریناتش قبل از برگزاری اردوهای ملی اظهار کرد: در مدتی که اردوهای ملی و مسابقات بخاطر کرونا لغو شده بودند، تمریناتم را در بندرانزلی زیر نظر مربی خودم دنبال می‌کردم. قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی دچار مصدومیت شدم و به ناچار ۱ ماه از تمرین دور بودم ولی با برنامه‌ریزی درستی که داشتیم با آمادگی مطلوبی در قهرمانی کشور شرکت کردم و نتیجه‌ی خوبی کسب کردم.
ملی‌پوش کشورمان در خصوص وضعیت کنونی تیم‌ملی توضیح داد: در حال حاضر زیر نظر مربی برزیلی تمرین میکنیم و تمامی ورزشکاران حاضر در اردو از آمادگی بالایی برخوردارند و رقابت نزدیکی با همدیگر داریم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا بازیهای آسیایی باقی نمانده، تمام تلاشمان را می‌کنم تا با حداکثر آمادگی در این مسابقات حاضر شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.
او در رابطه با برنامه‌ریزی‌اش برای آینده بیان کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم روی تثبیت خودم به عنوان نفر اول در مسافت ۲۰۰ و ۵۰۰ متر است. در کایاک دونفره هم به همراه تانیا کارگرپور موفق شده‌ایم در سالهای گذشته مدال‌های زیادی را در قهرمانی کشور کسب کنیم، امیدواریم این‌بار بتوانیم این موفقیت را در سطوح بالاتر تکرار کنیم.
شفیعیان افزود: قدم به قدم پیش می‌رویم و امیدواریم با دست پر از هانگژو برگردیم تا با روحیه‌ی قوی برای کسب سهمیه‌ی المپیک پاریس بجنگیم.
وی خاطرنشان کرد: از رییس فدراسیون متشکرم که شرایط مناسب برای تمرینات را فراهم کرده‌اند. از تمامی کسانی که من را در این مسیر سخت همراهی می‌کنند به خصوص مربی‌ام تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب زحماتشان را با خوش‌رنگ‌ترین مدال بدهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار