مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

توجه به کیفیت یاددهی و یادگیری در محیط آموزشی ضروری است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت توجه به کیفیت یاددهی و یادگیری در محیط آموزشی با بهبود سرانه فضای آموزشی و زیرساخت‌ها ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توجه به کیفیت یاددهی و یادگیری در محیط آموزشی ضروری است

جواد جنگی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی افزود: ثبات و امنیت شغلی، آرامش فکری و روانی یکی از مهمترین ملزومات کار با انگیزه است.

وی ادامه داد: در محیط آموزش و پرورش و نوسازی باید آرامش روانی در بین کارکنان برقرار باشد.

جنگی با بیان اینکه نیروی انسانی جزو یکی از مهمترین مولفه‌های اثرگذار در تعلیم و تربیت است ادامه داد: اگر زیرساخت‌های آموزش و پرورش مهیا نباشد فرایند آموزش و پرورش به راحتی پیش نخواهد رفت.

وی ادامه داد: قدم برداشتن بهینه در محیط یادگیری و یاددهی و جبران عقب‌ماندگی‌ها با همفکری و تعامل و همکاری ممکن می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی ادامه داد: مدارس نقش مهمی در یادگیری و یاددهی دارند و اگر محیط‌های آموزشی درسی مناسبی داشته باشیم آموزش هم دلچسب و موفق تر خواهد شد.

وی گفت: جایگاه استان از نظر سرانه فضای آموزشی هم با وجود خیران فعال استانی و کشوری می‌تواند بیشتر ارتقا یابد و با همسویی با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان می‌توان گام‌های موثری در این زمینه برداشت.

در این آیین که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارمندان این اداره کل و مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز برگزار شد، از زحمات سپیده طیب قاسمی، تقدیر و علی مناف‌زاده به عنوان سرپرست جدید این دستگاه معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار