میرصادق جامعی:

سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی تاکید کرد سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و رویکرد این سند اخلاقی، آموزشی و پرورشی است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است

میرصادق جامعی، در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه انزل شهرستان ارومیه افزود: کرونا سراسر دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و در نظام آموزشی جهان اختلال ایجاد کرده است؛ معلمان در دوران کرونا جانفشانی کردند و نگذاشتند آموزش به سمت سکوت و سکون برود.

وی ادامه داد: با تصمیم شورای آموزش و پرورش و مسئولین ذیربط و طی ارتباطاتی که با وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا داشته ایم تصمیم بر این شده که پس از تعطیلات عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ آموزش در مدارس به صورت حضوری انجام پذیرد.

جامعی بیان کرد: تعامل، همفکری و همدلی مسئولین و یکپارچگی در امورات آموزشی برای حضوری بودن آموزش در مدارس نیاز مبرم محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم آموزش با کیفیت در ایام حضوری شدن مدارس ادامه داد: شکافی که در عرصه آموزش ایجاد شده با همت و تلاش معلمان و مسئولین باید ترمیم شود.

آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه انزل شهرستان ارومیه با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولان منطقه انزل در سالن جلسات آموزشگاه امام خمینی قوشچی برگزار شد.

در این آئین از زحمات و تلاش‌های «علی آقابابا» رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه انزل قدردانی و با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان، «رضا پاک طینت» به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش این منطقه معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار