عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

باید در بازی بمانیم و حرف‌مان را به دنیا بزنیم

گفت‌وگو و تعامل به معنای باج دادن یا کوتاه آمدن نیست/ مذاکره با هدف رفع مشکلات باید انجام شود و در جریان آن منافع ملی را دنبال کنیم

تهران (پانا) - عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر اینکه گفت‌وگو و مذاکره برای خروج از بن‌بست لازم است، اظهار کرد گفت‌وگو و تعامل به معنای باج دادن یا کوتاه آمدن نیست، ما باید در بازی بمانیم و حرفمان را در دنیا بزنیم.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
باید در بازی بمانیم و حرف‌مان را به دنیا بزنیم

به گزارش خانه ملت، مسعود پزشکیان درباره مذاکرات وین، گفت: از زمان بررسی برجام در مجلس اعلام کردیم که گفت‌وگو و مذاکره برای خروج از بن بست، لازم و بدون اشکال است. مردم، سرمایه‌گذاران، تجار و تولیدکننده‌های ایرانی نباید به خاطر اختلافات تحت فشارهای معیشتی و اقتصادی قرار گیرند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گفت‌وگو و مذاکره به معنای باج دادن یا کوتاه آمدن نیست، اظهار کرد: در مذاکرات برجام هم در برخی موارد ما کوتاه آمدیم و در برخی موارد امریکایی‌ها، در همان زمان اوباما اعلام کرد که اجازه ساخت یک سانتریفیوژ هم نباید به ایران داده شود اما در مذاکرات پذیرفتند که ما علاوه بر تولید، کار تحقیقاتی هم انجام دهیم بنابراین مذاکره یک بده بستان است که در جریان آن باید منافع ملی را دنبال کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه مذاکره و گفتگو باید انجام شود، افزود: مذاکره با هدف رفع مشکلات باید انجام شود در غیر این صورت، گرفتاری‌های معیشتی کشور افزایش می‌یابد. در این شرایط ما نمی‌توانیم برجام را پاره کنیم، ما اگر بخواهیم در این بازی بمانیم باید در چارچوبی که به درست یا غلط ساخته شده، بازی کنیم. ما باید در بازی بمانیم و حرف خود را در دنیا بزنیم. اگر کناره بگیریم، دوستان و همراهان همیشگی هم ما را کنار خواهند گذاشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با حرف‌های شعارگونه، یادآور شد: اگر همین فرایند ادامه پیدا کند، وضعیت معیشتی مردم بدتر خواهد شد مگر آنکه خودمان را از این بحران نجات دهیم و مذاکره، گفتگو و تعامل هرچند با دشمن را جدی بگیریم. همانطور که رهبری فرمودند مذاکره در مقطعی با دشمن به معنای تسلیم شدن نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار