علیرضا کریمیان در جلسه شورای معاونین اداره کل تاکید کرد:

اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع الگوی مدیریت جهادی است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش‌و‌پرورش شهر تهران با تاکید بر خدمت به مردم و گره‌گشایی؛ اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع را الگوی مدیریت جهادی دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع الگوی مدیریت جهادی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ در سالن شهید سلیمی جهرمی ساختمان اداره کل شهر تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان در جلسه شورای معاونین با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد یگانه منجی عالم بشریت (عج) و گرامیداشت روز شهید اظهار کرد: شرط عملیاتی شدن «ما می توانیم» مردم داری است؛ کارگزار جمهوری اسلامی باید خدمت رسان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع را الگوی مدیریت جهادی دانست و گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی و خدمت به مردم و گره گشایی از آنها؛ تلاش کنید؛ تا به نقطه تعالی برسیم. مردم داری باید به صورت یک فرهنگ سازمانی در آموزش و پرورش شهر تهران درآید.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به شخصیت معنوی مقام معظم رهبری به عنوان یک نماد و الگوی مدیریتی اضافه کرد: مدیر موفق ضمن دارا بودن اقتدار؛ مهربان و رئوف نسبت به همکاران خود است.

وی با بیان اینکه معلم و افراد شاغل در مدارس؛ در خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت هستند؛ بر دفاع از منافع آموزش و پرورش و پشتیبانی از همکاران فرهنگی تصریح کرد و گفت: امروز دغدغه اصلی در آموزش و پرورش، بحث عدالت آموزشی و تربیتی است و مدیران مدارس؛ راهبران آموزشی مدرسه هستند.

کریمیان همچنین با توجه به در پیش بودن حلول سال نو و عید باستانی ایرانیان؛ در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی و فرهنگیان در ستادهای اسکان تاکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تبیین و در خصوص توسعه رشته‌های مهارتی و بررسی مسایل جاری تصمیم گیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار