کارشناسی تربیت‌بدنی و بهداشت و سلامت منطقه ۱۴، مقام سوم را در شهر تهران کسب کردند

تهران (پانا) - در ارزیابی عملکرد سالانه کارشناسی تربیت‌بدنی و کارشناسی بهداشت و سلامت منطقه ۱۴، در شهر تهران موفق به کسب مقام سوم شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کارشناسی تربیت‌بدنی و بهداشت و سلامت منطقه ۱۴، مقام سوم را در شهر تهران کسب کردند

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ گفت: به همت و تلاش همکاران توانمند حوزه تربیت‌بدنی در سال تحصیلی (۱۴۰۰ _ ۱۳۹۹) در ارزیابی عملکرد سالانه در میان کارشناسی‌های تربیت بدنی مناطق شهر تهران مقام سوم، در مسابقات و فعالیت های ورزشی منطقه برتر و همچنین موفق به کسب مقام سوم معاونت تربیت بدنی و سلامت در شهر تهران شدیم.

وی کسب رتبه سوم را حاصل مدیریت یکپارچه و همراهی و همدلی همه منطقه برشمرد و ضمن آرزوی سلامتی برای همه همکاران، خواستار تلاش مضاعف برای سال جاری شد و گفت: کسب رتبه برتر، نتیجه مدیریت شایسته منطقه و معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان تربیت بدنی و بهداشت، مدیران محترم مدارس و به ویژه تلاش های شبانه روزی معلمان تربیت بدنی و مدیران اماکن ورزشی، مربیان بهداشت است.

عدل لاله در پایان، کسب این موفقیت را به معلمین پر تلاش تربیت بدنی و کارشناسان این حوزه که در مسیر سلامت و تندرستی گام بر‌می‌دارند، تبریک گفت و ادامه داد: از درگاه خداوند متعال استمرار و تداوم موفقیت‌ها را برای همگان در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) را آرزومندم و امیدوارم همیشه افتخارآفرین باشید.

دانش آموز خبرنگار؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار