رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

خبرنگار می‌تواند با یک تیتر تاریخ‌ساز و ماندگار شود

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در جلسه نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر را در حوزه رسانه از ظرفیت خوبی برخوردار دانست و گفت خبرنگار می‌تواند با یک تیتر تاریخ‌ساز و ماندگار شود.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار می‌تواند با یک تیتر تاریخ‌ساز و ماندگار شود

محمد مهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در جلسه نشست خبری با اصحاب رسانه و تقدیر از خدمات یک ساله اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های کلان نظام و منویات مقام معظم رهبری و نظرات اعضاء شورای شهر، حوزه رسانه از اهمیت بسیار برخوردار است و در بعضی مواقع یک خبرنگار می‌تواند با یک تیتر تاریخ‌ساز و ماندگار شود.

وی بیان کرد: شهرستان اسلامشهر در حوزه رسانه از ظرفیت خوبی برخوردار است و ما باید قدر خود را بدانیم و در مجموعه شورای شهر برای رسانه و حوزه اطلاع‌رسانی برنامه خاصی داریم و در طول شش ماه اول سال 1400 بیشتر در زمینه سیاست‌گذاری و بسترگذاری حوزه رسانه کارآمد و الگو در استان تهران فعالیت کردیم.

سلیمی تصریح کرد: گاهی اوقات هم به دلیل عدم هماهنگی بین مسئولان شهرستان اسلامشهر کم‌کاری شد و نتوانستیم تمامی خواسته‌های اصحاب رسانه را تحقق بخشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر خاطرنشان کرد: ماذبرای انعکاس اخبار شورا نیازمند اصحاب رسانه هستیم و اعتقاد داریم اگر انتقادها و دقت نظرات وجود نداشته باشد مسئولان کمتر تکاپو خواهند داشت و انتظاراتی که مردم در این شرایط سخت از ما دارند به حق است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار