برگزاری نشست توجیهی عهدواره چله مهدویت در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر از میزبانی این شهرستان در حوزه کتاب در رابطه با بحث مهدویت در عهدواره چله مهدویت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست توجیهی عهدواره چله مهدویت در اسلامشهر

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در جلسه توجیهی عهدواره چله مهدویت با اصحاب رسانه در سخنانی اظهار کرد: با همکاری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان و استانداری تهران عهدواره چله مهدویت در حوزه‌های فرهنگی، هنری و در 16 شهرستان استان تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهرستان اسلامشهر میزبان حوزه کتاب در رابطه با بحث مهدویت است و دبیرخانه هر شهرستان دبیرخانه کشوری است و آثار از سراسر کشور ارسال خواهد شد و در انتها اختتامیه کشوری برگزار خواهد شد و از نفرات اول هر حوزه تقدیر خواهدشد.

کشاورزیان تصریح کرد: در شهرستان اسلامشهر از هفدهم بهمن با رونمایی از پوستر جشنواره برنامه آغاز و قرار براین بود تا میلاد امام زمان(عج) آثار جمع آوری و شود و اختتامیه در سال 1401 برگزار شود و با توجه به مدت زمان کم جهت ارسال آثار تا نیمه ماه مبارک رمضان این مهلت تمدید شد تا آثار با کیفیت در حوزه کتاب ارسال شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در زمینه سایر فعالیت‌های جنبی جشنواره بیان کرد: بحث پوستر و کلیپ نیز آماده شد و با انتشارات استان تهران تماس گرفته شد و به همه این مراکز پوستر ارسال شد تا اگر کتابی در حوزه مهدویت چاپ شده ارسال شود و در کنار آن کتابخانه‌های استان تهران نیز در جریان کار قرار گرفتند.

وی ادامه داد: فرماندار اسلامشهر نیز در این زمینه نظارت کامل دارد و در جلسات هماهنگی قرار شد،از کتابخانه‌های سایر استان‌ها نیز استفاده شود تا بتوانیم بیشترین کتب را مورد پذیرش قرار دهیم و بدانیم معیارقوی بودن یک جشنواره به ارسال تعداد بیشتر آثار است و از اصحاب رسانه درخواست کرد در راستای معرفی پوستر و کلیپ جشنواره همکاری داشته باشند.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار