فرماندار اسلامشهر:

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال 1401 رهبری در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر گفت امیدوارم در سال جدید مدیران شهرستان اسلامشهر با توان و همت مضاعف جهت تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و خدمت شایسته به مردم به ویژه محرومین تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال 1401 رهبری در شهرستان اسلامشهر

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جریان دیدار با حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر بمناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز در سخنانی ضمن اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار امسال در شهرستان اسلامشهر استفاده خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر همچنین به تشریح اهم اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف در چهار ماه مسئولیت خود در فرمانداری شهرستان پرداخت و از حمایت‌ها و رهنمودهای امام جمعه اسلامشهر از مجموعه اداری و مدیریتی شهرستان برای خدمت به مردم قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن تبریک سال جدیدبه تأکیدات مقام معظم رهبری بر حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان به عنوان تنها راه دستیابی به پیشرفت عادلانه و حل مشکل فقر اشاره کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید مدیران شهرستان با توان و همت مضاعف جهت تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و خدمت شایسته به مردم به ویژه محرومین تلاش کنند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار