معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در دماوند:

رویش‌های انقلاب اسلامی برای استکبار جهانی قابل تحمل نیست

دماوند(پانا) - معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در نشست جهاد تبیین با استفاده از متن بیانیه گام دوم انقلاب، رویش‌های انقلاب اسلامی برای استکبار جهانی غیر‌قابل تحمل دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رویش‌های انقلاب اسلامی برای استکبار جهانی قابل تحمل نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین درودی معاون امور استان‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای مدیران و معاونین پرورشی شهرستان دماوند به تدریس متن بیانیه گام دوم پرداختند و بیان کرد: دشمن انقلاب اسلامی با طرح نفوذ و نفاق و تغییر قصد دارد سم یأس و ناامیدی را در میان مسؤلان و مدیران و مردم پراکنده کند.

وی ادامه داد: از همین رو امام انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در صفحه ۴۷ کتابچه بیانیه گام دوم اشاره دارند بر اینکه سبک زندگی غربی در کشور ما خسارت غیر قابل جبران داشته است.

درودی اشاره کرد: به دلیل سبک زندگی ایرانی اسلامی به سبب غنی بودن محتوا و صورت‌بندی موزون فطری، مانع از نفوذ دشمنان و سلطه آنان می گردد.

وی تاکید کرد: دشمن با ترویج سبک زندگی اشرافی در میان مسؤلان و مدیران و مردم در پی آن هستند که راه نفوذ برنامه‌های مشرکانه و درنهایت استیلای نظام جاهلی مدرن را در ایران انقلابی بستر سازی کنند.

درودی اضافه کرد: اگر تربیت در آموزش و پرورش به سمت و سوی زیر ساخت‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی هدایت نشود رشد دستاوردهای انقلاب اسلامی با کندی و عدم پاسخگویی به نیازهای کشور و عصر جدید مواجه خواهد شد.

وی تشریح کرد: بنا بر فرمایشات رهبری هر کسی به تناسب ظرفیت خود باید مانع تهاجم ترکیبی دشمنان بشود و این ممکن نمی گردد مگر با جهاد تبیین که بصورت تمام ساحتی بر دشمنان تهاجم کرد.

معاون امور استان های ستاد همکاری ادامه داد: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی به گفتمان سازی مد نظر مقام معظم رهبری اقناع سازی و جلوه گری نداشته باشد، دشمنان با طرح دروغ و تحریف و شبهه سازی در میان مسؤلان و مدیران و مردم و به ویژه جوانان اقدام به شکاف و اختلاف ویرانگر می کنند و درخشش دستاوردهای گام اول انقلاب را با ضعف معیشتی مردم و ناکارآمدی و ندانم کاری برخی مدیران و مسؤلان غبار آلود خواهند کرد.

در پایان نشست استاد دوردی به برخی پرسش های همکاران از پاسخ های موجود در متن بیانیه ارائه راهکارهای لازم را معرفی کردند.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار