امام جمعه دماوند:

بومی‌سازی شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی مدون

دماوند (پانا) - امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نمازجمعه بیان کرد بومی‌سازی شعار سال و دانش بنیان کردن اقتصاد دماوند نیاز به برنامه‌ریزی مدون دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بومی‌سازی شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی مدون

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند گفت: امام خمینی(ره) همواره بر اسلامی بودن حکومت ایران تاکید داشتند و جمهوری دموکراتیک یا خلق یا انواع دیگر را تأیید نمی‌کردند.

وی افزود: از مسئولین شهرستان دماوند می‌خواهیم سیاست‌گذاری‌های کلان تحقق شعار سال در این منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهند. بومی سازی شعار سال و دانش بنیان کردن اقتصاد دماوند نیاز به برنامه‌ریزی و استفاده از تجربه و متخصصان اقتصادی دارد.

فتاح دماوندی تصریح کرد: افزایش تولیدات کشاورزی و باغی دماوند و صادرات آن به نقاط دور و نزدیک و افزایش درآمد مربوطه، کشاورزان دماوندی را به ادامه کار کشاورزی دلگرم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دانش بنیان کردن کشاورزی و صنعت در شهرستان دماوند وظیفه مهم سیاستگذاران شهرستانی و استانی است، در این مسیر از نخبگان جوان باید حمایت کنیم. انشاءالله فرماندار محترم و نماینده محترم مجلس در سال جدید درددل تولیدکنندگان دماوندی را بیشتر بشنوند و موانع تولید را در این شهرستان برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان دماوند در رابطه با حضوری شدن مدارس گفت: شرایط کرونایی و محدودیت‌هایی که به همراه داشت، سبب مجازی‌شدن آموزش شد، که ضررهایی را به تعلیم و تربیت کشورمان زد، اما اکنون با فراهم شدن شرایط، مدارس حضوری شده که لازم است، والدین و مسئولین مدارس تمام تلاش خود را به کار گیرند، تا در باقیمانده روزهای سال تحصیلی برخی کاستی‌های آموزشی جبران شود.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار