مدیرآموزش و پرورش دماوند مطرح کرد:

ضرورت تربیت دانش‌آموزان با آینده‌نگری و بصیرت

دماوند(پانا) - مدیر آموزش‌و پرورش دماوند در مراسم جشن دبستان بارقه نور خطاب به مادران گفت دانش‌آموزان را با آینده‌نگری و بصیرت تربیت کنید.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تربیت دانش‌آموزان با آینده‌نگری و بصیرت

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، جشن نیمه شعبان دبستان بارقه نور با حضور زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند برگزار شد.

فاطمه سخایی مدیر دبستان بارقه نور در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند معلمان و همراهی اولیا در شرایط سخت آموزشی و تربیتی، گزارشی از آموزش ترکیبی مدرسه و جدول حضور دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد و گفت: طی ۶ ماه گذشته، معلمان پرتلاش این مجموعه علاوه بر آموزش حضوری، توامان نسبت به آموزش غیرحضوری به صورت تصویری و آفلاین اقدام کرده‌اند.

زهرا طاولی، مدیر آموزش و پرورش دماوند در ادامه، ضمن تقدیر از مدیریت، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان دبستان بارقه نور، بر لزوم ارائه آموزش خودمراقبتی و مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت دریافت آموزش حضوری تأکید کرد و اظهار کرد: با اشاره به اهمیت جنبه تربیت اسلامی در مدارس، از مادران دانش‌آموزان می‌خواهیم تا همواره در مسیر تربیتی همراه نظام تعلیم و تربیت در راستای تربیت انقلابی و‌ اسلامی گام بردارند.

مدیر آموزش و پرورش دماوند بیان کرد: باید دانش‌آموزان را با بصیرت و آینده‌گزینی برای آینده‌ای روشن در راستای تقویت و رشد فرهنگ انتظار در مسیر یاری‌گری حضرت مهدی (عج) و برپایی عدل الهی هدایت کنیم.

لازم به ذکر است؛ هم‌خوانی سوره ضحی، دکلمه‌خوانی، برگزاری مسابقات متعدد، شعرخوانی، مولودی‌خوانی، اجرای سرود و برپایی غرفه‌های کارآفرینی از برنامه‌های متنوع این جشن بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار