معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

مهمترین مسئولیت ما تربیت سرباز برای ظهور امام زمان(عج) است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ما مسئول دانش‌آموزان هستیم و باید مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام دهیم که مهم‌ترین مسئولیت ما تربیت سرباز برای ظهور امام زمان(عج) است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین مسئولیت ما تربیت سرباز برای ظهور امام زمان(عج) است

مهدی نم نبات معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست هم اندیشی حوزه پرورشی و فرهنگی خاطر نشان کرد: هرکسی حتی اگر مسئول ۱۰نفر هم شد یعنی مسئولیت و وظیفه‌ای را پذیرفته که باید با قوت آن را پیش ببرد.

وی افزود: ما هم در جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کنیم هر مسئولیتی که بر عهده داریم را با قوت پیش ببریم و محکم به آن عمل کنیم؛ باید فرصتی را که داریم غنیمت بدانیم و در هر حوزه ای که هستیم نقطه محور باشیم؛ فرقی ندارد چه پستی داریم مهم این است که در جایی که هستیم مدیر باشیم و عملکرد خوبی از خود بر جای بگذاریم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به کار جهادی گفت: کار جهادی به معنای بی قانونی نیست بلکه حتما باید با نظم و قانون پیش برود، کار جهادی باید سریع باشد، در کار جهادی شور و نشاط مشوق کار است و البته در کار جهادی باید از موانع گذشت و نباید موانعی کوچک را بزرگ کنیم تا از پیشروی کار جلوگیری کند.

مهدی نم نبات بیان کرد: ما باید یک آرمانی را برای خود تعریف کنیم و هر بار با نگاه به تابلو ترسیم شده از هدفمان جلو برویم و حرکت کنیم؛ در حوزه پرورشی، تربیت و ...ما یک هدف داریم و آن هم تربیت سربازانی برای منجی عالم بشریت است، چرا که ظهور او منتظر و سرباز می‌خواهد و زمانی می‌آید که پذیرش عمومی داشته باشد؛ آمدنش دنیا را نجات خواهد داد.

وی تأکید کرد: هدف ما تربیت است و مخاطب دانش آموز و ظرفیت نیروی انسانی است؛ چالش ها و مشکلات، کمبود و نقشه دشمن است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خطاب به مسئولین حوزه های پرورشی و فرهنگی اظهارکرد: مسئولین حوزه های مختلف پرورشی باید سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند؛ برنامه ها و طرح ها باید از نظر کیفی و کمی ظرفیت بالایی داشته باشد و پوشش گسترده بدهد و البته پشتوانه علمی داشته باشد؛ برای هر قسمتی یک هییت اندیشه ورز باید تشکیل شود و از نیروی جوان باتجربه استفاده شود.

دانش آموز خبرنگار :فاطمه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار