سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

لزوم دقت نظر و ایجاد فضای تعامل و همکاری در سایه رعایت قوانین و ضوابط

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید از حوزه معاونت سواد‌آموزی بر لزوم دقت نظر و ایجاد فضای تعامل و همکاری دو جانبه در سایه رعایت قوانین و ضوابط تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم دقت نظر و ایجاد فضای تعامل و همکاری در سایه رعایت قوانین و ضوابط

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید از حوزه معاونت سواد‌آموزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی( ره) در تاسیس سازمان سوادآموزی و لزوم توجه به این حوزه تصریح کرد:سوادآموزی همواره یکی از مؤلفه‌های اساسی تعالی‌بخش ادیان آسمانی بویژه دین مبین اسلام و آغازی بر حرکت انسان‌ها در جهت بهبود زندگی و توسعه پایدار است.

وی افزود: تاسیس سازمان سوادآموزی برکات فراوانی را به همراه داشت که بر هیچ کس پوشیده نیست و این برکات را مدیون حضور موثر مربیان و سوادآموزانی هستیم که همواره در این عرصه خدمات ارزنده واثربخشی را ارائه داشتند.

بهرامی در ادامه بیان کرد: باید روش‌ها و رویکردهای آموزشی به سمت روش های نوآورانه تغییر یابد تا با هم‌‌افزایی شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان‌های استان تهران باشیم.

این مقام مسئول گفت: برنامه محوری، اخلاق مداری، ایجاد فضای همدلی و تعاون باید در تمامی برنامه‌ها به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها و مناطق 21 گانه مورد توجه باشد.

وی در پایان با اشاره به لزوم تکریم اتباع، تصریح کرد: در خصوص خدمت‌رسانی به اتباع از هیچ کوششی نباید دریغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار