اقدامات دولت باید اطلاع‌رسانی شود تا القاء دشمنان، مردم را ناامید نکند

روحیه جهادی باید در تمام کارکنان دولت باشد

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم، گفت اقدامات دولت باید اطلاع‌رسانی شود تا القاء دشمنان مردم را ناامید نکند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات دولت باید اطلاع‌رسانی شود تا القاء دشمنان، مردم را ناامید نکند

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: پیشگامان دفاع مقدس امروز نیز باید در جبهه‌های مختلف رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی و تبیین جهاد کنند.

وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: در شش ماه اخیر دولت دستاوردهای خوبی داشته است، به عنوان نمونه در نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار اقداماتی که انجام شده و بسیاری از مردم شاید از آن اطلاع ندارند به نمایش گذاشته شده است.

وی مطرح کرد: این اقدامات دولت باید اطلاع‌رسانی شود تا القاء دشمنان مردم را ناامید نکند.

حسینی افزود: در این مدت فروش نفت افزایش یافته، ورود ارز به کشور شدت بیشتری گرفته، ارتباطات با همسایگان بیشتر شده است.

وی گفت: روحیه جهادی باید در تمام کارکنان دولت باشد و باید تمام بدنه دولت در تمام شهرستان‌ها و استان‌ها جهادی کار کنند.

حسینی بیان کرد: باید با اطلاع رسانی خدمات انجام شده اعتماد مردم را به نظام بیشتر کرد، ایران با کشورهای دیگر متفاوت بوده و رئیس‌جمهور در ایران مقامی تشریفاتی نیست و انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است که بدون کمک مردم کشور به جایی نمی‌رسد.

وی اظهار کرد: عده‌ای از مردم از وضع موجود چند ساله اخیر ناراضی هستند و حق هم دارند و مایه شرمساری است که مسئولی در جمهوری اسلامی به دنبال تامین منافع خود باشد و قطعا نظام با اینگونه مدیران هم برخورد جدی می‌کند، اما باید در انتخاب مدیران دقت شود. دشمن به دنبال جدایی مردم از نظام است و مردم سرمایه اصلی جمهوری اسلامی هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در ادامه به بررسی بودجه اشاره کرد و افزود: دولت به دنبال افزایش نظم بودجه و کاهش دیوان سالاری است، دولت به دنبال تسهیل کسب و کارهای متعدد بوده و سعی دارد در بودجه هم به این مساله مهم توجه کند.

وی بیان کرد: باید توجه ویژه به اقتصاد استانها شود و اگر هر استانی در اشتغال خودکفا شود مشکل اشتغال در کشور بسیار هموار می‌شود، در صدور مجوزها و نگاه ویژه به ظرفیت هر استان، می‌توان تحول را در آینده مشاهده کرد.

وی گفت: رئیس جمهوری در تمام مسائل به ویژه مسائل استانی پیگیر بوده و به دقت مصوبات هر سفر استانی را مدام پیگیری کرده تا به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: در سفر امروز به مازندران تمام نظرات کارشناسی شنیده و نامه‌های مردمی دریافت شد، برخی از طرح‌هایی که در این جلسه گفته شد در بودجه امسال به آن توجه شده است، نامه‌ای نیست که توسط معاونت اجرایی رئیس جمهوری بررسی نشود، تمام مصوبات رسیدگی و گزارش می‌شود.

حسینی همچنین خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اولویت های استان، چهارباند کردن مسیر است که بخش.های زیادی دارد و بخش اصلی آن تملک زمین‌های معارض جاده است که بودجه زیادی می‌خواهد اما تا جایی که ممکن است باید انجام شود، برای بحث دیوار حائل نیز باید به سرعت اجرایی شده تا قبل از وقوع حادثه این مشکل حل شود.

حسینی گفت: توجه ویژه به ورزش استان و زمین فوتبال هم باید به سرعت اجرایی شود تا با فراهم سازی تفریحات سالم جوانانی سرحال و سرافراز داشته باشیم. در بحث احداث پل در شهرستان پل سفید نیز باید اقداماتی انجام شود که این اولویت با کارشناسان و مدیران وزارت راه مطرح خواهد شد.

حسینی افزود: توسعه بیمارستان زیرآب نیز یکی از اولویت‌های شهرستان سوادکوه بوده و وزارت بهداشت این مهم را پیگیری خواهد کرد.

طالبی فرماندار شهرستان سوادکوه هم در این مراسم با بیان محرومیت‌های شهرستان سوادکوه بیان کرد: این شهرستان محور ورودی استان مازندران بوده و دارای جنگل‌های زیبا و برافراشته است اما متاسفانه این شهرستان از محرومیت رنج برده و تنها یک بیمارستان را داراست و با توجه به محور ترانزیت شمال غرب به شمال شرق این بیمارستان حتی برای مردم منطقه نیز کافی نیست، این شهرستان 44 هزار نفر جمعیت دارد اما به 150 هزار نفر خدمات می دهد و این نشان دهنده اهمیت این شهرستان است. امیدواریم با توجه ویژه دولت سیزدهم و دکتر حسینی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور این مشکلات رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار